جندتاجملس فقط

love#like#love#song#baby#

i lOvE you like A lOvE sOnG baBY

جندتاجملس فقط

هیــــــــــ ـــ ــــچ کــ ــ ـــس نفهمیــ ـــ ــ ــــد کهـ خـــــ ـ ـــــدا همـ تنهاییــــــش را فریــاد میزنـ ـــ ــــ ـــ ــــد "قُول هُوَ اَللهُ اَحَد"
...
نانوا هم "جوش شیرین " میزند
بیچاره فرهاد
...
خدایا ، تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم
یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده . . .
...
چه دنیای عجیبی ست ..! هر وقت حرف ِ دلـــــــــم را زدم، دلــــــــت را زدم ...
...
هر كس از این دنیا چیزی برداشـــــــت ..! من از این دنیا دست برداشتـــــــم ...



نظرات شما عزیزان:

n!dA
ساعت19:51---25 شهريور 1391
این یکیو بخوای نخوای کبی میکنم

محمد
ساعت10:33---16 شهريور 1391
سلام و درود بر شما
وبلاگ شما هم وبلاگ خوب و پر محتوا هست
چه کنیم که هر جا می رویم صحبت از عشق است
شما گفتید که من رو لینک کردید ولا من هر کجا رو نگا کردم لینکمو پیدا نکردم
البته مهم نیست همین که به وبلاگ ما افتخار دادید آمدید خودش خیلی هست من شما رو لینک می کنم
باز به ما سر بزنید


silence girl
ساعت15:01---19 مرداد 1391
خیلیییی خوشملن!تو1روز کمتر پست بذار عزیز که وقت بشه بخونیم!ولی خوشملن!خیلی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:12 ] [ me&you ] [ ]